Retourneren

Jij wilt jouw
bestelling retourneren?

Dat is natuurlijk geen enkel probleem!

Wij willen alles zo duidelijk mogelijk voor je maken zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Gezien jij jouw aankopen op ons groene, duurzame platform hebt gedaan mogen wij er stiekem wel vanuit gaan dat
jij niet alleen bewust shopt, maar ook bewust retourneert.


Moet ik betalen
voor mijn retour

Wij zijn van mening zijn dat onze partners zelf in staat zijn om te bepalen of zij retourkosten in rekening moeten brengen of niet.

Het kan namelijk zijn dat het voor de ene partner wel haalbaar is, maar voor de andere niet.
Het moet natuurlijk niet de bedoeling zijn dat een winkel failliet gaat door een gratis retourbeleid toch ?

Sommige producten komen namelijk amper retour, of mogen niet retour i.v.m. de hygiëneregel.
Terwijl andere producten helaas heel vaak retour komen, zoals kleding.


Hoe weet ik dan of ik wel
of niet moet betalen

Dit kunt u eenvoudig achterhalen in de extra informatie die bij de partner staat vermeld op ikhouvanshopping.nl.
U kunt in uw e-mail de naam vinden van de partner waar u uw product heeft gekocht.

Volg deze stappen hieronder:

  • 1 Bezoek onze
    website en klik
    hier
  • 2 Klik op
    Alle Winkels
  • 3 Vul daar de winkel in waar jij jouw product hebt gekocht
  • 4 Kijk bij Retourvoorwaarden welke voorwaarden bij jou van toepassing zijn.

De kosten mogen nooit meer zijn dan dat de partner zelf moet betalen,
of terwijl de partner verdient geen geld aan jouw retour.


Wat zijn mijn rechten
m.b.t. retourneren

Je hebt het recht om jouw product of producten retour te sturen en je geld terug te krijgen,
indien deze niet onder de hygiëne uitzondering valt.

  • Jouw retour dien je binnen 30 dagen vanaf het moment van bestellen aan te vragen
  • Het product dient wel ongebruikt zijn en zonder gebruikssporen
  • Het product dient ook, redelijkerwijs mogelijk in zijn oorspronkelijke verpakking te zitten, met intacte labels en bijbehorende onderdelen zoals gebruiksaanwijzingen en eventueel gratis verkregen extraatjes waar je recht op had door de koop van het product.

Hoe stuur ik mijn
product retour?

Volg de instructies op van de partner die vermeld staan op onze website.

Kom je er toch niet helemaal uit? Geen zorgen, stuur even een mail naar klantenservice@ikhouvanshoppen.nl
of geef ons een belletje op 036-3333200, dan helpen wij jou toch gewoon?