Ben je nieuwsgierig hoe wij met
klachten omgaan, of heb je een klacht?

Wij doen er natuurlijk alles aan om jou te helpen en met jou mee te denken, met als einddoel dat jij tevreden bent.
Maar wij blijven natuurlijk ook gewoon maar mensen, net zoals onze partners.

Wij gaan het oplossen, echt.


Hoe gaan wij
het oplossen?

  • Allereerst vinden wij het belangrijk dat jij jouw verhaal kwijt kan.
  • Vertel ons waarom jij ontevreden bent, wat er mis is gegaan en hoe wij dit kunnen oplossen.
  • Wanneer jouw klacht over een van onze partners gaat, dan gaan wij dit samen met hen oplossen.
  • Zij hebben een goede service natuurlijk ook heel hoog in het vaandel staan.
  • Zij staan daarom altijd voor je klaar om klachten samen op te lossen. Het is namelijk helemaal niet de bedoeling dat jij ontevreden bent.
  • Schroom dus vooral niet en bel ons gewoon even op, stuur een mailtje of een brief. Wij laten jou niet in de kou staan.

Hoe komen wij in
contact met elkaar?


Stuur je mail naar klantenservice@greenlocalshopping.com

Wij zullen de klacht neerleggen bij onze partner zodat zij het kunnen oppakken samen met jou.


Heb je onverhoopt toch het idee
dat je er met ons niet uitkomt?

Dan is het ook mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via

https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Copyright © 2022-Greenlocalshopping.com. Ontworpen en geplaatst door Websitebooster